اس ام اس طعنه دار

زن قداست است...برای با او بودن باید مرد بود نه نر...

به وبلاگ خودتون خوش اومدین

اس ام اس طعنه دار

به بعضی ها هم باید با متانت خاصی گفت :
لطفا یه دهن برامون خفه شو . . .

.

www.smsjo.ir

.

بودن با بعضیا لیاقت نمی خواد ، اعصاب می خواد !

.

www.smsjo.ir

.

فرقی نمی کنه که به یه “ دو پا ” زیادی “ جَو ” بدین یا به یه “ چهار پا ” زیادی “ جُو ” بدین . . .
به هر حال از هر دوشون جفتک می خورین !

.

www.smsjo.ir

.

بعضیا هم مثه این دیوارای تازه رنگ شده میمونن ؛
فقط هستن ولی نمیشه بهشون تکیه کرد ،
اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو کثیف کردی . . .

.

www.smsjo.ir

.

پراید شد ۲۰ میلیون ولی تو همون ۲ زاری که بودی موندی !

.

www.smsjo.ir

.

سیب از درخت افتاد
ستاره از آسمان
تو از چشم من
گاهی فرقی نمیکند از کجا ؟
سرنوشت مشترکی است سقوط . . .

.

www.smsjo.ir

.

اولا فکر میکردم من تنها کلید خوشبختی هستم که به در قلب تو خوردم !
اما الان که نگاه میکنم میبینم قلب تو به هر کلیدی میخوره !

.

www.smsjo.ir

.

نگران اشک‌ هایم نباش !
از لبخندم بترس که معنایش اشک‌ های فردای توست . . .

.

www.smsjo.ir

.

آن روزها گنجشک را رنگ می کردند و جای قناری می فروختند ،
این روزها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند . . .
آن روزها مال باخته می شدی و این روز ها دلباخته !

.

www.smsjo.ir

.

یه سری شدیدا به عینک نیاز دارن ،
واسه اینکه گوشامونو خیلی دراز میبینن !

.

www.smsjo.ir

.

اشتباه من املایی بود ،
من فقط او را همدرد نوشتم ،
گویا او هم ، درد بود . . .

.

www.smsjo.ir

.

شب ها
به وقت خواب
از طرف من
وجدانت را ببوس
اگر بیدار بود . . . !

.

www.smsjo.ir

.

کـمـیّت مهم نیست !
کـیـفـیـت مهمه که توام نداشتــی !

.

www.smsjo.ir

.

از شباهتتون فهمیدم که تو نسبتی با گاوآهن داری !
اومدی ، زندگیمو شخم زدی ، زیر و رو کردی رفتی . . .

.

www.smsjo.ir

.

بهتره نداشته باشمت !
تا این که داشته باشم و ندونم با چند نفر شریکم !

.

www.smsjo.ir

.

با اونایى که دستشون به دهنشون نمیرسه درست حرف بزن،
ممکنه دستش به دهن تو برسه !

.

www.smsjo.ir

.

باطریِ موبایل من . . .
موندگاریش بیشتر از ” relationshipe ” بعضی رابطه هاست !

.

www.smsjo.ir

.

آدم نیمرو باشه ولی دورو نباشه . . .

.

www.smsjo.ir

.

چون شاخه گلی در لیوان
زخم های تنم
از تو آب می خورند . . .

.

www.smsjo.ir

.

هرکس به طریقی دل ما می شکند
اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی . . .

.

www.smsjo.ir

.

اگر وجدان هم فروشی بود ، برای خرید تمایلی نداشتی . . .

.

www.smsjo.ir

.

بعضیا ﻣﺜﻠﻪ ﺩﺳﺘﻪ ﺻﻨﺪﻟــی ﺳﯿﻨﻤﺎ ﻣﯿﻤﻮنن . . . !
ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﻣﺎﻝ ﺗﻮﺋﻪ ﯾﺎ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯽ . . .

.

www.smsjo.ir

.

سوختنم را دیدی و خندیدی
خنده ات را دیدم و سوختم
خنده هایم را خواهی دید
دیدارِ ما به وقت سوختنت

.

www.smsjo.ir

.

آدامسمو با اون همـه “ شیک ” بودنش بعد نیم ساعت زیر کفشم له میکنم
تو که جای خود داری !

.

www.smsjo.ir

.

محبت هایت را شمردم !
درست بود اما این عشقت را پس بگیر ، گوشه ندارد . . .

.

www.smsjo.ir

.

فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات
مثل عشق ، قیمت دارد
تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . .

.

www.smsjo.ir

.

دستگاه مشترک مورد نظر از دست “ دوستت دارم ” های دروغ تو خاموش است،
لطفا دیگر تنهایش بگذار . . .

.

www.smsjo.ir

.

حالم به هم می خورد از کلمه های “عزیزم” و “عشقم” ؛
من را همان “ببین” صدا کن . . . !

.

www.smsjo.ir

.

چشمهای تو شفافترین برکه هاست
اما قامت من شاید آنقدر بلند
که توی چشمهای تو جا نمی شود
باید برای عاشقی هایم
دریا می جستم !

.

www.smsjo.ir

.

تو مثل زمین قدرت جاذبت فوق العادست
اما کاش از پستی بلندی هاش
پست بودن رو یاد نمیگرفتی . . .

.

www.smsjo.ir

.

احترام من نسبت به تو . . .
به تنت زار می زند!
باید کمی از پهلوها برایت تنگش کنم ؛
تا کمی اندازه ات شود . . !

.

www.smsjo.ir

.

بر عکس فلش مموری ها که روز به روز کوچکتر می شوند و پرظرفیت تر
بعضی آدم ها روز به روز بزرگتر می شن و . . .
بی ظرفیت تر . . .

.

www.smsjo.ir

.

همه چیز عوض شده جز تو
تو از اول هم عوضی بودی . . .

.

www.smsjo.ir

.

به بعضیا باید گفت :
شما سیرابی گاوم نیستی چه برسه به جیگر ما !

.

www.smsjo.ir

.

شاید با دروغ هایت مثل شب آرام باشی . . .
اما برای من مثل روز روشنی . . .

.

www.smsjo.ir

.

مهم این نیست که رفتی ، مهم اینه که دیگه برنگردی . . .

.

www.smsjo.ir

.

یه سری از عقل فقط دندونشو دارن . . .

.

www.smsjo.ir

.

پر گرفتم
حتی پرواز را هم تجربه کردم
ای کاش زودتر می رفتی . . .

.

www.smsjo.ir

.

عاشق آن لحظه ام که نه از تو و نه از تعلقات تو خبری نیست . . .

.

www.smsjo.ir

.

هر چقدر
عطـــرت را عوض کنی
باز هم تنـــت،
بوی کثیف خیانت را میدهد . . .
عزیز لعنــتی ام . . .

.

www.smsjo.ir

.

تمام زندگی ام را میدهم که برگردی
و همین که برگشتی بگویم :
“ دیگر نمی خواهمت گـــمــــشـــو ”

.

www.smsjo.ir

.

حالا که رفته ای
حسابی که هوا را بی من نفس کشیدی
سر دو راهی که رسیدی ، به چپ برو
به جهنم ختم می شود !

.

www.smsjo.ir

.

به بعضیا باید گفت بى زحمت دست به دست خودتو گموگور کن نبینمت . . .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 فروردين 1393برچسب:, ] [ 14:32 ] [ ساحــــــل ] [ ]